imageResize-1Călătorii de la metroul bucureștean vor avea acces, începând din 8 februarie, timp de o lună și jumătate, la cea mai mare zonă de Internet gratuit din Europa, au anunțat, luni, într-o conferință de presă, reprezentanții Vodafone România, compania care va implementa acest proiect.

Potrivit oficialilor companiei, toți utilizatorii Vodafone pot beneficia de rețeaua 4G certificată de P3 Communications, garantată prin trafic gratuit de date la metroul din Capitală, în perioada 8 februarie — 31 martie. Astfel, zona transportului public subteran din București va deveni ‘Supernet 4G City’.

În intervalul menționat, utilizatorii vor putea naviga, urmări filme sau asculta muzică, prin intermediul aplicațiilor mobile HBO GO sau Zonga. De asemenea, cu ajutorul Bibliotecii Virtuale, călătorii pot avea acces la conținut digital, cu zeci de cărți, într-un proiect derulat de Vodafone cu editura Humanitas, potrivit Agerpres.

Traficul de date de la metroul bucureștean va fi gratuit pentru toți utilizatorii Vodafone, fie abonați sau clienți ai cartelei pre-pay, fie ai serviciilor de business.

Compania a anunțat, totodată, că în week-end-ul 13-14 februarie, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, toți utilizatorii de telefonie mobilă din România, indiferent de rețeaua pe care o utilizează, vor putea naviga gratuit pe Internet. Această gratuitate este valabilă fără costuri suplimentare și limitări de viteză pentru utilizatorii serviciilor Vodafone, precum și pentru abonații din afara rețelei. Aceștia din urmă vor putea achiziționa gratuit o cartelă SIM din orice magazin Vodafone sau din rețeaua magazinelor partenere, în perioada 8-14 februarie.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone are divizii în 26 de țări, 57 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări.

La 31 decembrie 2015, Vodafone avea 461 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 13 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.

La nivel local, numărul clienților Vodafone România (utilizatori ai serviciilor mobile, ai serviciilor de voce și internet fix și m2m) era de 9,101 milioane, la 31 decembrie 2015, în creștere cu 496.723 față de perioada similară a anului precedent. De asemenea, compania a înregistrat o creștere de 5,1% a veniturilor din servicii în ultimul trimestru din 2015, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2014, până la 173,9 milioane euro.

Acest articol este proprietatea Pagina Europeană și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top